ענקית שיתופי הקבצים DROPBOX, יוצאת מהקופסא הכחולה והמוכרת בהליך מיתוג חדש ומרענן.
דרופבוקס עוברת תהליך דרמטי של גלישה מהתדמית המצומצמת שלה ככלי פרודוקטיבי וחד גוני המשמש להעברה ושיתוף קבצים, אל כזו שפונה אל קהל צעיר ויצירתי: היא נוטשת את צבעי הכחול-לבן אל צבעוניות עזה וקונטרסטית, משולבת דימויים ואילוסטרציות, כמעט ״צועקת״ ׳אנחנו צעירים ומגניבים׳.

״דרופבוקס היא כבר לא רק מקום לאחסן בו את הקבצים שלך.״ כותבת קרוליין פיינשטיין סמנכל״ית האתר. ״העיצוב משקף את התשוקה שלנו: פיתוח כלים שיאפשרו לקבוצות להשאר בפוקוס, להשאר בזרימת עבודה ולתת מקום לצירתיות שלהם״.

התהפוכה המיתוגית הזו נדמית כמעט מתבקשת. דרופובוקס נמצאת היום בתחרות מול ענקיות שיתוף קבצים ושירותי ענן כדוגמת Apple, Google, Amazon. היא מוכרחה להשאר בעניינים ולהתאים את עצמה לקצב החדשני והמודרני של המתחרות.

גם הלוגו עבר מתיחת פנים, אם כי לא דרמטית במיוחד. במבט ראשון נראה כי מדובר פשוט בגרסא שטוחה של הלוגו המקורי. התיבה הכחולה נפתחה אל אסופה של משטחים, כפי שהחברה מציגה את זה, כדי לחדד את האופי הפתוח והשיתופי של המותג.

בשורה התחתונה, את רוב השינויים לא תפגשו בגלישה באתר. הממשק עצמו עדיין נצמד לצבעים המוכרים והסולידיים, אלא אם כן דרופבוקס מתכננים להטמיע אותם לאט. לעומת זאת, בחומרים השיווקיים והקמפיינים של החברה תוכלו להתרשם מהצבעוניות והאופי החדש שדרופבוקס מקווה לסגל לעצמה.

כל השינויים וההסברים על המיתוג החדש 

 

תגובות פייסבוק

הערה 1

  1. ממש לא אהבתי.
    הלוגו עוד איכשהו עובר אבל הצבעים (אנדי וורהול מישהו?) פשוט נוראים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here