המעצב האיטלקי עמנואל אבראטה החליט לעשות ניסוי: הוא עיצב מחדש כמה מהלוגואים המפורסמים בעולם, והחליף את שם החברה/מותג בשם הפונט ששימש לעיצוב הלוגו.

Emanuele Abrate
Emanuele Abrate

אבראטה מעיד על כך שבכל פעם שהוא מביט על לוגו הוא תוהה על תהליך היווצרותו, על הפונט שנבחר, ושואל את עצמו על הבחירות העיצוביות שנעשו. את התהיות הללו בדיוק הוא תירגם לפרויקט הגרפי המרתק LOGOFONTS, שמוכיח עד כמה המוח שלנו מיומן בזיהוי הלוגואים שסובבים את חיינו.

בזכות הצבע, הצורה והפונט, ההתבוננות בעבודותיו של אבראטה כמעט ולא חושפת שמשהו אינו כשורה,
ראו בעצמכם:

Emanuele Abrate
Emanuele Abrate
Emanuele Abrate
Emanuele Abrate
Emanuele Abrate
Emanuele Abrate
Emanuele Abrate
Emanuele Abrate
Emanuele Abrate
Emanuele Abrate
Emanuele Abrate
Emanuele Abrate
Emanuele Abrate
Emanuele Abrate
Emanuele Abrate
Emanuele Abrate
Emanuele Abrate
Emanuele Abrate

 

וכשהוא לא מעצב מחדש לוגואים כפונטים, אבראטה מלמד ומנהל בפלטפורמת לימודי האונליין Grafigata, ופעיל מאד גם בפייסבוק, באינסטגרם וב-Behance.

 

תגובות פייסבוק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here