אתם יכולים לסמוך על חברת אדובי שהיא תדע לעשות משהו קריאייטיבי עבור אנשי הקריאייטיב.
חברת הענק שהזניקה את עולם הגרפיקה ועדיין שולטת בו ביד רמה השיקה יישום אינטראקטיבי
כיפי שעוזר למעצבים ואנשי קריאייטיב לגלות איזה טיפוס הם.
מסתבר שלא כל אנשי הקריאייטיב נוצרו דומים חלק ממציאים, חלק חולמים, חלק ארטיסטים וחלק נקראים מפיקים.
עשו את המבחן בעצמכם וגלו איזה טיפוס אתם, אולי זה יוכל לסייע לכם להבין טוב יותר באילו תחומים אתם טובים ובאיזה אתם יכולים להשתפר 🙂
תגובות פייסבוק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here